Τροχοί & TIR

Μέγαρα - Κέρκυρα με SCANIA 770 S

Φορτωμένοι με φρέσκα αυγά από τις εγκαταστάσεις της Peg Farm σε σύγχρονους θαλάμους Lamberet, ξεκινούμε το δρομολόγιο προς Κέρκυρα.
από Παύλος Μαυρομύτης | Σάββατο 01/11/2025 - 08:43
Κοινοποίηση στα Social Media
.

Απόλυτη ισχύς στον δρόμο! Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο ιδιοκτήτης το πρώτο συρόμενο Scania 770 S που κυκλοφορεί στην Ελλάδα. Με θεμελιώδεις αξίες τη δύναμη, την αντοχή και την αξιοπιστία, το 770 S αποδεικνύεται ο απόλυτος «King of the Road». 

Φορτωμένοι με φρέσκα αυγά από τις εγκαταστάσεις της Peg Farm σε σύγχρονους θαλάμους Lamberet, ξεκινούμε το δρομολόγιο προς Κέρκυρα. Οι μεγάλες ανηφόρες της Ιόνιας και της Εγνατίας οδού μοιάζουν αμελητέες μπροστά στην ισχύ του V8 κινητήρα.

Στο πτηνοτροφείο της Peg Farm 

Στα Μέγαρα συναντούμε τον Βαγγέλη Πέγγο, ο οποίος μας κάνει μία σύντομη ιστορική αναδρομή: 

«Το πτηνοτροφείο μας ιδρύθηκε το 1945 από τον παππού μου Βαγγέλη Πέγγο και εν συνεχεία μπήκε στο επάγγελμα ο πατέρας μου Ιωάννης Πέγγος το 1975, με στόχο τη δημιουργία μιας σύγχρονης και πρωτοποριακής μονάδας, μια επιχείρηση καινοτόμο στον κλάδο της παραγωγής, ωοσκόπησης και διανομής αυγών. Μοναδική μας προτεραιότητα είναι η παραγωγή προϊόντων άριστης ποιότητας. Για τον σκοπό αυτό, η μονάδα στα Μέγαρα είναι πλήρως εκσυγχρονισμένη και ακολουθεί ευρωπαϊκά και διεθνή πρότυπα».

Ο Βαγγέλης Πέγγος με τον πατέρα του Ιωάννη, άξιοι συνεχιστές του έργου του παππού Βαγγέλη.
Ο Βαγγέλης Πέγγος με τον πατέρα του Ιωάννη, άξιοι συνεχιστές του έργου του παππού Βαγγέλη.

Μεταφορές με ιδιόκτητα και συνεργαζόμενα φορτηγά 

Ο Βαγγέλης Πέγγος συνεχίζει: «Καθημερινά συλλέγουμε χιλιάδες φρέσκα αυγά, τα οποία μέσα σε λίγες ώρες πρέπει να φτάσουν στον καταναλωτή. Για τον λόγο αυτό επενδύουμε στον ιδιόκτητο στόλο μας αλλά και σε συνεργαζόμενα Δ.Χ. φορτηγά, εξασφαλίζοντας άμεση και ασφαλή διανομή σε όλη την Ελλάδα».

Scania 770 S – Μια επένδυση κύρους και απόδοσης 

«Η τελευταία προσθήκη στον στόλο μας είναι το τριαξονικό Scania 770 S με διαξονική ρυμούλκα. Πρόκειται για το πρώτο που πουλήθηκε στη χώρα. Η επένδυση ήταν μεγάλη, τόσο για το φορτηγό όσο και για τους θαλάμους, αλλά αξίζει μέχρι και το τελευταίο ευρώ. Ήθελα πάντα ένα όχημα υψηλής ιπποδύναμης και επέλεξα την κορυφαία έκδοση των 770 ίππων. Εκτός από το κύρος που προσφέρει, είναι και το ιδανικό εργαλείο για τις ανάγκες μας. Εκτελεί το δρομολόγιο Μέγαρα – Κέρκυρα με φορτίο 42 τόνων, ταξιδεύοντας άνετα και οικονομικά. Σε σύγκριση με το παλαιότερο 460, το 770 καταναλώνει λιγότερο καύσιμο, κάτι που ειλικρινά δεν περίμενα. Κινείται σε χαμηλές στροφές και στις ανηφόρες δεν ζορίζεται ποτέ, διατηρώντας υψηλή μέση ταχύτητα».

Διαβάστε τη συνέχεια στο τεύχος Νοεμβρίου - Βρείτε το εδώ.

Στο ίδιο τεύχος #447

PreviousNext