Τροχοί & TIR

Επαγγελματίες Οδηγοί Φορτηγών: Μεγάλο Αφιέρωμα στις συνθήκες εργασίας

Οδηγούν στις συμπληγάδες. Από τη μια η εργοδοσία να κραδαίνει την απειλή της απόλυσης, από την άλλη το δρομολόγιο που πρέπει οπωσδήποτε να εκτελεστεί, έστω και αν οι συνθήκες είναι μη σύννομες ή αντίξοες. Πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών, σοβαρές οι καταγγελίες τους, δίκαια τα παράπονά τους. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, αυτή των εργοδοτών, οι οποίοι δεν αρνούνται μεν τα καταγγελλόμενα των οδηγών, προβάλλουν όμως τα δικά τους επιχειρήματα και επικαλούνται τη συγκυρία που βιώνει σήμερα η μεταφορά. Στο ρεπορτάζ που ακολουθεί αναδεικνύουμε τα προβλήματα των οδηγών, ζητάμε απαντήσεις από τον εργοδότη, παραθέτουμε το πλέγμα των σχέσεων που διέπει τις δυο πλευρές, το νομοθετικό πλαίσιο που θα έπρεπε να κινούνται (αλλά συχνά λοξοδρομούν), εντοπίζουμε σημαντικές – εκατέρωθεν – ελλείψεις και καταλήγουμε σε παρατηρήσεις και συμπεράσματα που εμείς θεωρούμε σημαντικά….
από Μανώλης Αγριμανάκης | Τετάρτη 01/01/2014 - 00:00
Κοινοποίηση στα Social Media

Οδηγούν στις συμπληγάδες. Από τη μια η εργοδοσία να κραδαίνει την απειλή της απόλυσης, από την άλλη το δρομολόγιο που πρέπει οπωσδήποτε να εκτελεστεί, έστω και αν οι συνθήκες είναι μη σύννομες ή αντίξοες.

Πολλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών, σοβαρές οι καταγγελίες τους, δίκαια τα παράπονά τους. Υπάρχει όμως και η άλλη πλευρά, αυτή των εργοδοτών, οι οποίοι δεν αρνούνται μεν τα καταγγελλόμενα των οδηγών, προβάλλουν όμως τα δικά τους επιχειρήματα και επικαλούνται τη συγκυρία που βιώνει σήμερα η μεταφορά.

Στο ρεπορτάζ του Μανώλη Αγριμανάκη που δημοσιεύεται στο ΤΡΟΧΟΙ & TIR της νέας χρονιάς αναδεικνύουμε τα προβλήματα των οδηγών, ζητάμε απαντήσεις από τον εργοδότη, παραθέτουμε το πλέγμα των σχέσεων που διέπει τις δυο πλευρές, το νομοθετικό πλαίσιο που θα έπρεπε να κινούνται (αλλά συχνά λοξοδρομούν), εντοπίζουμε σημαντικές – εκατέρωθεν – ελλείψεις και καταλήγουμε σε παρατηρήσεις και συμπεράσματα που εμείς θεωρούμε σημαντικά….

Διαβάστε επίσης

.

.

.

Το F 89 είναι μοντέλο του 1977 και ο κινητήρας του αποδίδει 330 ίππους. Έχει γράψει 3.500.000 χιλιόμετρα απροβλημάτιστα όπως αναφέρει σχετικά ο ιδιοκτήτης του

Ο στόλος της εταιρείας D.Dimou & Sons στο πάρκινγκ της εταιρείας στη Λιβαδειά.

Το DAF XD της εταιρείας Παγωτά ΠΗΛΙΟ το οποίο μεταφέρει παγωτά από το Βόλο σε όλη την Ελλάδα. Το DAF XD προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό καινοτομιών, σύγχρονη εξωτερική εμφάνιση, αυξημένη χωρητικότητα φορτίου και άριστη απόδοση του κινητήρα.

PreviousNext