Τροχοί & TIR

Κατανομή 12τονων αξόνων

Ένας νέος συνδυασμός για βαριές και ειδικές μεταφορές πουλήθηκε στη γερμανική φίρμα Ulfers & Wittrock, που εδρεύει στο Oldenburg και ασχολείται με μεταφορές εργοταξιακών βαρέων μηχανη
Κοινοποίηση στα Social Media

Ένας νέος συνδυασμός για βαριές και ειδικές μεταφορές πουλήθηκε στη γερμανική φίρμα Ulfers & Wittrock, που εδρεύει στο Oldenburg και ασχολείται με μεταφορές εργοταξιακών βαρέων μηχανημάτων.

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το MCO-PX του γνωστού ολλανδού κατασκευαστή Nooteboom, κατάλληλο για μεταφορές γερανών, όπως ο Terex SL3800 ή ο Demag CC2800.

Η νταλίκα είναι πάτωμα χαμηλής φόρτωσης με πλαϊνές επεκτάσεις (συρτάρια), φέρει 6 σειρές αξόνων των 4 τροχών ο καθένας σε μακρύτερη μεταξύ τους απόσταση – 1510 mm αντί 1360 mm – ώστε, σύμφωνα με τη γερμανική νομοθεσία, να εξασφαλίζει άδεια φόρτισης 12 τόνων ανά άξονα στη μέγιστη ταχύτητα των 80 χλμ./ώρα.

Μπορεί να συνδυαστεί με διαξονική ντόλυ, η οποία θα συνδεθεί με τον τράκτορα ή θα κοτσαριστεί σε αυτόν με κοτσαδούρα και αντίβαρα πάνω στους άξονες κίνησης.

Η προσθήκη της ντόλυ στο 6αξονικό πάτωμα γίνεται μόνο αν χρειάζεται, δηλαδή αν απαιτείται μακρύτερος χώρος φόρτωσης ή κατανομή του βάρους σε περισσότερους άξονες. Στη φωτό, ο συνδυασμός αποτελείται από 4αξονικό τράκτορα, διαξονική ντόλυ και ακολουθεί το 6αξονικό πάτωμα. Το μεταφερόμενο αντικείμενο είναι ένα μηχάνημα Terex, χωρίς την υπερκατασκευή του.

PreviousNext