Να μην κλείσει η εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ» και να επανεξεταστεί το άρθρο 12 του σχετικού νομοσχεδίου «που μεθοδεύει τον θάνατό της» ζητά ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης με τη Νέα Δημοκρατία, Στράτος Σιμόπουλος.
Ο βουλευτής ζητά από την κυβέρνηση να αφαιρεθεί το εν λόγω άρθρο, σημειώνοντας πως διαφωνεί με το «κλείσιμο» και όχι με την παραχώρηση.
«Δεν είναι δυνατόν, την ώρα που με συνεχείς κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο υποδομών η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα, λίγες λάθος πολιτικές προσεγγίσεις να θολώνουν τη μεγάλη εικόνα», σημειώνει.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Εισήχθη στην αρμόδια επιτροπή για επεξεργασία το νομοσχέδιο για τη παραχώρηση της λειτουργίας και της συντήρησης του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού. Το νομοσχέδιο θα εισαχθεί στην ολομέλεια για ψήφιση τη προσεχή Τετάρτη.
Ταυτόχρονα, με το άρθρο 12 του νομοσχεδίου μεθοδεύεται ο "ξαφνικός θάνατος" της ομώνυμης εταιρείας ,μέσω αναγκαστικής μεταφοράς του προσωπικού σε άλλες υπηρεσίες. Διαφωνώ με το "κλείσιμο" της εταιρείας, όχι βέβαια με την παραχώρηση.
Η εταιρεία είναι ένα δημόσιο αναπτυξιακό εργαλείο που μετά τη παραχώρηση πρέπει να οδηγηθεί σε αναδιάρθρωση και να προικοδοδητεί με νέα έργα, αλλά και με νέους τομείς δραστηριότητας.
Η εταιρεία μελετά και εκτελεί σήμερα δεκάδες έργα, δραστηριοποιείται ήδη στο εξωτερικό (Κατάρ, Λιβύη, Ουκρανία), ενώ θα μπορούσε να παίξει το ρόλο τεχνικής υπηρεσίας σε φορείς του δημοσίου που δεν διαθέτουν αυτή τη δυνατότητα. Παράλληλα, παρά την οριζόντια εφαρμογή του νόμου 4412 σε όλους τους φορείς του δημοσίου, η εταιρεία συνεχίζει να διαθέτει ευελιξία μελέτης και κατασκευής έργων πολύ μεγαλύτερη από αυτή του στενού δημόσιου τομέα.
Καλώ τη κυβέρνηση να αφαιρέσει το άρθρο 12 από το νομοσχέδιο και να επανεξετάσει σε ευθετότερο χρόνο το μέλλον της εταιρείας.
Δεν είναι δυνατόν, την ώρα που με συνεχείς κυβερνητικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο υποδομών η Θεσσαλονίκη αλλάζει σελίδα, λίγες λάθος πολιτικές προσεγγίσεις να θολώνουν τη μεγάλη εικόνα. Χαρακτηριστικά θεωρώ τα παραδείγματα της απουσίας εκπροσώπου των παραγωγικών φορέων από το ΔΣ της ΔΕΘ, την απουσία προσώπου από τη Θεσσαλονίκη στο ΔΣ της Ελληνικό Μετρό, τη διοργάνωση πλέον της έκθεσης Beyond στην Αθήνα ,τη διαμάχη του συνδέσμου εμπόρων της ΚΑΘ με το ΔΣ του φορέα ,όπως και τη διαμάχη του συνδέσμου εγκατεστημένων επιχειρήσεων στη ΒΙΠΕΘ με τον παραχωρησιούχο». Πηγή: voria.gr