Τροχοί & TIR

Με θαλαμάκι και ψυκτική μονάδα Thermo King τα Renault Master

Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων
Τρίτη 12/03/2024 - 15:54
Κοινοποίηση στα Social Media
renault

Σε συνεργασία με τη Thermo King, το Renault Master είναι τώρα διαθέσιμο με θάλαμο και ψυκτική μονάδα Thermo King έτοιμο για μεταφορές-διανομές νωπών προϊόντων με τη δύναμη του νέου κινητήρα πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo.

Διαφορετικές εκδόσεις

Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:

- Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία

- Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 - 14.8 m3.

renault

Renault Master – C550e Max 10 12v

Σε συνεργασία με την εταιρεία Thermo King Hellas, τρία Renault Master, με αμάξωμα προδιαγραφών L2H2, μετασκευάστηκαν σε σύγχρονα ψυγεία. 

Η συνεργασία με την εν λόγω εταιρεία μετασκευών εγγυάται ότι τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι υψηλής ποιότητας. Πιο συγκεκριμένα, η μόνωση της καρότσας υλοποιείται με πάνελ τα οποία είναι κατασκευασμένα σε πρέσα κενού τύπου CNC, ώστε να εξασφαλίζεται η απουσία αέρα στη μόνωση και το πολυεστερικό φύλλο, για τέλεια συγκόλληση. Το πάχος της μόνωσης είναι 50 χιλ. με κορυφαίο συντελεστή θερμοπερατότητας των πάνελ. Το εσωτερικό περίβλημα των πάνελ είναι κατασκευασμένο με πολυεστερικό φύλλο πάχους 1,8 χιλ., κατάλληλο για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Το πάνελ του πατώματος αποτελείται από πολυουρεθάνη, κόντρα πλακέ, (κατάλληλο για επαφή με τρόφιμα), πολυεστερική ρητίνη, ενισχυμένη με ίνες fiber-glass και τελική επίστρωση gel coat, για πλήρη στεγανοποίηση του πατώματος.

Όλες οι σφραγίσεις εσωτερικά γίνονται με πολυουρεθανική αρμόκολλα, που είναι κατάλληλη για να έρχεται σε επαφή με τρόφιμα. Η μόνωση διαθέτει καλούπια πίσω πορτών για καλύτερη ψύξη, ειδικά για τις χαμηλές θερμοκρασίες. Στην οροφή γίνεται ειδική ενίσχυση για τις τοποθετήσεις των ψυκτικών μηχανημάτων. Στη συγκεκριμένη παραγγελία, χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά σε Master στην Ελλάδα, ειδικού τύπου χωνευτά καλούπια οροφής, που επιτρέπουν την τοποθέτηση των ψυκτικών μηχανημάτων μέσα στην οροφή, προσφέροντας έτσι ευελιξία στο χρήστη, σε θέματα που αφορούν τον περιορισμό ύψους του van.

Όσον αφορά στην ψυκτική μονάδα, αυτή δίνει τη δυνατότητα ψύξης, συντήρησης και κατάψυξης χωρίς πρίζα, με αυτόματο defrost, ενώ καλύπτει θερμοκρασίες έως και -20ο C, για μεγάλα van, μεσαίων και μακριών μεταξονίων. H εγγύηση της μόνωσης καλύπτεται με τρία (3) χρόνια καλής λειτουργίας.

renault

Κινητήρας diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo

Το Master εξοπλίζεται με κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες του επαγγελματία.

- Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo

- Έχει ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση

- Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).

Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).

PreviousNext