Τροχοί & TIR

Paccar και Toyota για φορτηγά υδρογόνου

Paccar και Toyota Motor North America ανακοίνωσαν επέκταση της συνεργασίας τους στην ανάπτυξη FCEV, δηλαδή ηλεκτρικών φορτηγών υδρογόνου με κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicle). Εδώ και χρ
Παρασκευή 09/06/2023 - 11:32
Κοινοποίηση στα Social Media

Paccar και Toyota Motor North America ανακοίνωσαν επέκταση της συνεργασίας τους στην ανάπτυξη FCEV, δηλαδή ηλεκτρικών φορτηγών υδρογόνου με κυψέλες καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicle). 

Εδώ και χρόνια, οι δύο εταιρείες πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης της συγκεκριμένης τεχνολογίας, και πλέον έκριναν πως ωρίμασαν οι συνθήκες για την εμπορική διάθεση βαρέων οχημάτων με τη συγκεκριμένη τεχνολογία μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Η νέα συμφωνία του κοινοπρακτικού σχήματος των δύο κολοσσών της αυτοκινητοβιομηχανίας αναφέρει ότι οι εκδόσεις fuel cell παραγωγής των Κenworth T680 και Peterbilt 579 –αμφότερες ανήκουν στην Paccar, όπως και η DAF Trucks– με τεχνολογία της Toyota θα αρχίσουν να διατίθενται σε πελάτες το 2024.

Paccar και Toyota δουλεύουν στο συγκεκριμένο εγχείρημα εδώ και χρόνια, ενώ σε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα, δέκα Kenworth T680 FCEV είχαν δρομολογηθεί στο λιμάνι του Λος Άντζελες. Σύμφωνα με τους μηχανικούς εξέλιξης, χάρη στις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, βελτιώθηκαν σημαντικά η απόδοση και η αυτονομία των οχημάτων.

Η γραμμή μετάδοσης κίνησης με κυψέλες καυσίμου της Toyota πήρε πιστοποίηση για εμπορική χρήση από το California Air Resources Board (CARB) και η Toyota θα αρχίσει να κατασκευάζει τα modules επί αμερικανικού εδάφους εντός του 2023.

Η συντήρηση των οχημάτων παραγωγής θα πραγματοποιείται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών των Kenworth και Peterbilt μετά από την απαιτούμενη εκπαίδευση των τεχνικών.

PreviousNext